דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין לכולם, עכשיו! 

מאת    [ 21/07/2010 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 1971 פעמים ]

גירושין הם אחד מהתחומים שבהם נהוגה אפליה ברורה מבלי שאיש מרים קול זעקה ומוחה. בעולם שבו כולם דורשים שוויון, גירושין עדיין אינם נחלת הכלל. מדוע הם עדיין תחום ששמור רק ליחיד סגולה? גירושין צריכים להיות נפוצים כמו יתושים בקיץ וכמוהם עליהם לבוא בלהקות ובחינם. הסיבה היחידה שעדיין אין מספיק גירושין – ולמעשה אף פעם אין מספיק גירושין בעולם ואף פה גם לא יהיה – היא שיצא להם שם רע כתוצאה מקונספירציה שמקורותיה לא ברורים לחלוטין. ניתן רק לשער, ואנחנו עוד נשער זאת, שהגורמים הללו קשורים לרצח קנדי, לחייזרים ולסוף העולם שהתרחש בשנת 2009 מבלי שהעיתונים דיברו על זה.

גירושין זה שמחה. זוהי נקודת המוצא לכול מה שיש לנו לומר. אתם יודעים מדוע אנשים בוחרים להיות עורך דין גירושין? כי הם רוצים להביא שמחה לעולם. עורך דין גירושין הוא כמו מישהו שבוחר להיות ליצן רפואי או מוכר סיגריות: הוא רוצה לשמח אנשים ולהפוך למקצוע את הדבר שהוא הכי אוהב בחיים. עורך דין גירושין הוא ההוכחה הניצחת לכך שהליכי גירושין הם האירוע הטוב ביותר שאדם מהישוב יכול לחוות; אם זה לא כך, מדוע שמישהו יבחר להיות עורך דין גירושין? בגלל הכסף? בגלל המשרד? ברור שלא. מי שבוחר להיות עורך דין גירושין עושה זאת מתוך שליחות.

גירושין זה שמחה. גירושין מסיימים פרק בחייו של אדם, אבל הרבה יותר מכך הם פותחים את השער בפני תקופה חדשה. אין דבר יותר מלהיב מהתחלות חדשות וזוהי המהות של גירושין: התחלה חדשה. זו הסיבה שאנשים כל-כך שמחים לאחר שהם סיימו גירושין – לא בגלל שהם יצאו מנישואים אומללים, לא בגלל שהם לא יצטרכו לשלם יותר עבור שירותיו של עורך דין גירושין, אלא בגלל שכעת הם יוצאים לדרך חדשה. כל האפשרויות פתוחות בפניהם והעולם הוא מאגר אדיר ומסנוור של הזדמנויות שרק מחכות להם. גירושין הם הדרך לזכות בכניסה חינם (אם לא חושבים על המזונות, חלוקת רכוש ודמי טרחה של עורך דין) אל עולם ההזדמנויות הבלתי נגמרות. מי שלא עבר גירושין לא מכיר את ההרגשה הזו של התחלה חדשה ששוטפת את כל הגוף וחלקים גדולים של הנשמה. ממי שלא חווה גירושין נגזלת האפשרות והזכות לחוות את הרגע המיוחד הזה.

חוויות הם דבר חשוב בחיינו. אנחנו נוסעים לדיסנילנד כדי לחוות, אנחנו נוסעים להודו כדי לחוות, אנחנו נוסעים לאור יהודה כדי לחוות. גירושין הם חוויה, מדוע נחנו לא נוסעים לשם כדי לחוות אותה? מדוע אנו חוסכים מעצנו חוויה שנמצאת בהישג יד? כדי לחוות גירושין לא צריך לטוס לקצה השני של כדור הארץ; גירושין נמצאים פה, בהישג יד, רק הושט היד וגע בם. נכון, גירושין כוללים גם כמה חלקים לא נעימים שאותם לא נפרט כיוון שהם זוכים לכמות מספקת של פרסום. אבל גם טיול להודו כולל כמה דברים לא נעימים (שקשורים לאכילת דברים מסוימים או שימוש במוצרים שונים, לא כולם חוקיים;) האם לכן אנשים מוותרים על נסיעה להודו? פנו עוד היום למשרדו של עורך דין גירושין הקרוב למקום מגוריכם, הוא כבר ידריך אתכם במסע החוויתי שממתין לכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב